• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication of Smart Media

    Communication of Smart Media by Duan, Peng; Zhang, Lei; Song, Kai; Han, Xiao;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 117.69
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)

    48 811 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2021. november 17.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811594663
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811594632
    • Terjedelem144 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 244 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VII, 144 p. 26 illus., 17 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 213

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides the readers with an interdisciplinary perspective on communication in the diffuse boundaries that also demonstrates the diversity and inclusion for presenting wide range and rapid changes in contents, and the authors use “smart” as the guiding principle while indicate “communication” has been defined as a core feature. Appropriately, the book is divided into eight major sections. As always, the inevitable result of upgrading and constant iterations of developing new communication technology, the media communication has turned out to be one of the most important means in the smart era. The book sheds new light on virtual reality (VR), a pioneering technology in smart media communication, as an entry point to explore why the core social networks of smart news and smart media communication could occupy the central position in smart media communication while to discuss issues such as platform society built using smart media communication, and further elaborate on the integration of 5G technology, media and social transformation.

    This book not merely covers disciplines such as journalism and communication, but also on the universal application of smart media communication, and furthermore, it provides practical guidance and reviews cutting-edge ideas. It serves as a good future reference to help scholars, graduate students as well as relevant professionals for thinking outside the box that in order to continually expand reader’s knowledge and professional capabilities, especially aware of the impact of observation and judgment, value analysis and lifelong learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Media’s Role in the AI Era?.- Chapter 2 Differences in Smart Media Communication.- Chapter 3 VR—Pioneering Smart Media Communication.- Chapter 4 SmartStories—The Backbone of Smart Media Communication.- Chapter 5 Social Network—The Core of Smart Media Communication.- Chapter 6 Platform Society—The Trend of Smart Media Communication.- Chapter 7 The Push by 5G.- Chapter 8 Reflection and Future of Smart Media Communication.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Communication of Smart Media

    Communication of Smart Media

    Duan, Peng; Zhang, Lei; Song, Kai; Han, Xiao

    48 811 Ft

    39 049 Ft

    20% %kedvezmény
    Communication of Smart Media

    Digital Futures: Strategies for the Information Age

    Deegan, Marilyn; Tanner, Simon;

    33 418 Ft

    26 735 Ft

    20% %kedvezmény
    Communication of Smart Media

    Mixed Methods Social Network Analysis: Theories and Methodologies in Learning and Education

    Froehlich, Dominik E.; Rehm, Martin; Rienties, Bart C.; (ed.)

    76 440 Ft

    61 152 Ft

    20% %kedvezmény
    Communication of Smart Media

    Mobile Data Services: Embracing Flexibility in Time, Location, and User Identity

    Wang, Zhiyuan; Gao, Lin; Shou, Biying; Huang, Jianwei

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Communication of Smart Media

    Tense, Mood and Aspect: Theoretical and Descriptive Issues

    Saussure, Louis de; Moeschler, Jacques; Puskas, Genoveva; (ed.)

    30 691 Ft

    28 236 Ft

    next