Communication of Smart Media
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Kedvezményes ár heti hírlevelünkre feliratkozott ügyfeleinknek.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2020. november 17.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811594632
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VII, 144 p. 26 illus., 17 illus. in color. Illustrations, black & white 113
Kategóriák
Média és kommunikációtudomány általában
Média- és információipar
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Kulturális tanulmányok
Kulturális antropológia
Média- és információipar (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Kulturális antropológia (karitatív célú kampány)
Hosszú leírás:
This book provides the readers with an interdisciplinary perspective on communication in the diffuse boundaries that also demonstrates the diversity and inclusion for presenting wide range and rapid changes in contents, and the authors use “smart” as the guiding principle while indicate “communication” has been defined as a core feature. Appropriately, the book is divided into eight major sections. As always, the inevitable result of upgrading and constant iterations of developing new communication technology, the media communication has turned out to be one of the most important means in the smart era. The book sheds new light on virtual reality (VR), a pioneering technology in smart media communication, as an entry point to explore why the core social networks of smart news and smart media communication could occupy the central position in smart media communication while to discuss issues such as platform society built using smart media communication, and further elaborate on the integration of 5G technology, media and social transformation.
This book not merely covers disciplines such as journalism and communication, but also on the universal application of smart media communication, and furthermore, it provides practical guidance and reviews cutting-edge ideas. It serves as a good future reference to help scholars, graduate students as well as relevant professionals for thinking outside the box that in order to continually expand reader’s knowledge and professional capabilities, especially aware of the impact of observation and judgment, value analysis and lifelong learning.
Több
Tartalomjegyzék:
Chapter 1 Media’s Role in the AI Era?.- Chapter 2 Differences in Smart Media Communication.- Chapter 3 VR—Pioneering Smart Media Communication.- Chapter 4 SmartStories—The Backbone of Smart Media Communication.- Chapter 5 Social Network—The Core of Smart Media Communication.- Chapter 6 Platform Society—The Trend of Smart Media Communication.- Chapter 7 The Push by 5G.- Chapter 8 Reflection and Future of Smart Media Communication.
Mostanában megtekintett