Commercializing Childhood ? Children`s Magazines, Urban Gentility, and the Ideal of the Child Consumer in the United States, 1823?1918
Children's Magazines, Urban Gentility, and the Ideal of the Child Consumer in the United States, 1823-1918
Sorozatcím: Studies in Print Culture and the History of the Book;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 72.00
-
34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 440 Ft off)
- Kedvezményes ár 30 958 Ft (29 484 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 398 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2015. szeptember 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781625341907
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 233x155x19 mm
- Súly 559 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 illustrations 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Combines an analysis of the stories in nineteenth-century American children's magazines with the backstories of their authors, editors, and publishers to explain how this hugely successful industry trained generations of American children to become genteel consumers.
TöbbHosszú leírás:
Long before activists raised concerns about the dangers of commercials airing during Saturday morning cartoons, America's young people emerged as a group that businesses should target with goods for sale. As print culture grew rapidly in the nineteenth century, enterprising publishers raced to meet the widespread demand for magazines aimed at middle- and upper-class children, especially those whose families had leisure time and cultural aspirations to gentility. Advertisers realized that these children represented a growing market for more than magazines, and the editors chose stories to help model good consumer behavior for this important new demographic.
In this deeply researched and engaging book, Paul B. Ringel combines an analysis of the stories in nineteenth-century American children's magazines with the backstories of their authors, editors, and publishers to explain how this hugely successful industry trained generations of American children to become genteel consumers. Ringel demonstrates how these publications, which were read in hundreds of thousands of homes, played to two conflicting impulses within American families: to shield children from commercial influences by offering earnest and moral entertainment and to help children learn how to prosper in an increasingly market-driven society.