-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 28.00
-
13 377 Ft (12 740 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 338 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 039 Ft (11 466 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 377 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma New ed
- Kiadó Columbia University Press
- Megjelenés dátuma 2005. március 24.
- ISBN 9780231129534
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 144x220 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Though conventional wisdom claims that television is a co-conspirator in the repressions of Cold War America, Doherty argues that during the Cold War, through television, America actually became a more tolerant place. He examines television programming and contemporary commentary of the late 1940s to the mid-1950s -- everything from See It Now to I Love Lucy, from Red Channels to the writings of Walter Winchell and Hedda Hopper. By rerunning the programs, freezing the frames, and reading between the lines, Doherty paints a picture of Cold War America that belies many black and white cliches.
TöbbHosszú leírás:
Though conventional wisdom claims that television is a co-conspirator in the repressions of Cold War America, Doherty argues that during the Cold War, through television, America actually became a more tolerant place. He examines television programming and contemporary commentary of the late 1940s to the mid-1950s -- everything from See It Now to I Love Lucy, from Red Channels to the writings of Walter Winchell and Hedda Hopper. By rerunning the programs, freezing the frames, and reading between the lines, Doherty paints a picture of Cold War America that belies many black and white cliches.
Több