• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy

    Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition by Wen, Zhisheng (Edward); Sparks, Richard L.; Biedroń, Adriana;

    Theories, Assessment and Pedagogy

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 19;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 19.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 274 Ft (7 880 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 414 Ft off)
      • Kedvezményes ár 7 860 Ft (7 486 Ft + 5% áfa)

    8 274 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2024. november 4.

    • ISBN 9781501523663
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem350 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 672 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 18 Tables, black & white; 10 Illustrations, color
    • 609

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book presents comprehensive, thorough and updated analyses of key cognitive individual difference factors (e.g., age, intelligence, language aptitude, working memory, metacognition, learning strategies, and anxiety) as they relate to the acquisition, processing, assessment, and pedagogy of second or foreign languages. Critical reviews and in-depth research syntheses of these pivotal cognitive learner factors are put into historical and broader contexts, drawing upon the multiple authors' extensive research experience, penetrating insights and unique perspectives spanning applied linguistics, teacher training, educational psychology, and cognitive science. The carefully crafted chapters provide essential course readings and valuable references for seasoned researchers and aspiring postgraduate students in the broad fields of instructed second language acquisition, foreign language training, teacher education, language pedagogy, educational psychology, and cognitive development. 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy

    Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy

    Wen, Zhisheng (Edward); Sparks, Richard L.; Biedroń, Adriana;

    8 274 Ft

    7 860 Ft

    Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy

    The Nature of Explanation in Linguistic Theory

    Moore, John; Polinsky, Maria; Polinsky, Maria;

    10 988 Ft

    9 889 Ft

    20% %kedvezmény
    Cognitive Individual Differences in Second Language Acquisition: Theories, Assessment and Pedagogy

    Managing Health Sciences Libraries in a Time of Change

    Joseph, Claire B.; Stephenson, Priscilla L.

    42 042 Ft

    33 634 Ft

    next