• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Arts, Entrepreneurship, and Innovation

    Arts, Entrepreneurship, and Innovation by Woronkowicz, Joanna;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 117.69
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)

    48 811 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2023. október 19.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031181979
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031181948
    • Terjedelem222 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 355 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VI, 222 p. 31 illus. Illustrations, black & white
    • 505

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is the third publication out of the Arts, Entrepreneurship, and Innovation (AEI) Lab that focuses exclusively on research that empirically investigates crossovers between arts, entrepreneurship and innovation. This volume does so specifically by using the lens of cultural economics. The chapters in this volume have been chosen not only because they have clear implications for policy and practice, but also because they contribute to theories of value creation in the cultural and creative industries. As a whole, this book addresses relationships between arts, entrepreneurship and innovation for workers, firms, and industry to bring clarity to how value is created in the arts.

    Previously published in Journal of Cultural Economics Volume 45, issue 4, December 2021

    Chapters “Direct Memberships in Foreign Copyright Collecting Societies as an Entrepreneurial Opportunity for Music Publishers – Needs, Challenges, Opportunities and Solutions” and “Do MuseumsFoster Innovation Through Engagement with the Cultural and Creative Industries?” are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Arts, Entrepreneurship, and Innovation.- Who is an artist? Heterogeneity and professionalism among visual artists.- What Makes an Artrepreneur?.- Flocking to the crowd: Cultural entrepreneur mobility guided by homophily, market size, or amenities?.- Economies of scope in artists’ incubator projects.- Direct memberships in foreign copyright collecting societies as an entrepreneurial opportunity for music publishers – needs, challenges, opportunities and solutions.- Do museums foster innovation through engagement with the cultural and creative industries?.- Innovation and diversity in the digital cultural and creative industries.- Diana S. Greenwald: Painting by numbers—data-driven histories of nineteenth-century art, Princeton University Press, 2021.- List of Reviewers.

    Több