Artisan and Handicraft Entrepreneurs
Past, Present, and Future
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. január 28.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030823023
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem285 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 635 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXVI, 285 p. 133 illus., 98 illus. in color. Illustrations, black & white 233
Kategóriák
Hosszú leírás:
In handicrafts and artisanal products, industry has witnessed both a technological shift and a renewed interest among customers, especially after the challenges and limitations of mass production became evident under the COVID-19 pandemic. This book portrays the worldwide development of this trend, the nature of entrepreneurship in these industries, and the unique challenges and opportunities that entrepreneurs face.
The book shows how these businesses are gaining a resurgence due to customers preferring ethical, regional, and climate-friendly options to fulfill their needs. The chapters focus on artisan entrepreneurs' contribution to society by not only creating businesses, but also in terms of tourism development. The book reiterates that artisan entrepreneurs enable crucial cultural connections with tradition due to their affinity to a region, city, village, or community. Small business and entrepreneurship researchers as well as policymakers in the cultural sector wouldbenefit from this book. TöbbTartalomjegyzék:
Part I: Traditional Self-Employed Artisans, Home-Made Goods and Markets.- Ground Loom Weaving Among Negev Bedouin Women.- Artisans in Ethiopia.- Craft Artisans in Namibia’s Okavango Tribe.- Artisan Enterprise in the Rural Economy: Drystone Walling in North Yorkshire.- Traditional Food and Self-Employed Artisans in Druze Villages.- Part II: Entrepreneurial Innovation in the Artisanal Sector.- Artisan Food Production: What Makes Food‘Artisan’?.- Enterprise Culture in Art: Artist-Entrepreneur Graham McKean.- Arts Entrepreneurs in an Emerging Economy.- Stone Carving in India and the Need for Process Innovation.- Social Entrepreneurship Among Artisans.- Part III: Toward the Future: Social Media, Technology and Obstacles.- Social Media Use by Artisans.- Artisans and Social Media: Cases from Kosovo.- Social Media and Digital Technologies Among Pottery Makers and in the Sewing Sector.- Technology Innovation Among Handicraft Artisans in Lesotho.- Women Artisans Facing Obstacles.
Több