• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Art and Culture in the Multiverse of Metaverses: Immersion, Presence, and Interactivity in the Digital Age

    Art and Culture in the Multiverse of Metaverses by Hutson, James;

    Immersion, Presence, and Interactivity in the Digital Age

    Sorozatcím: Springer Series on Cultural Computing;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 192.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
      • Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)

    79 876 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Drawing on the art historical framing of Location, Place, and Identity, this book will examine how the factors of Immersion, Presence, and Interactivity of XR are shaping our understanding of the world and our place within it. Location refers to the specific geographical or spatial context in which a work of art is created or experienced. Place refers to the social, cultural, and historical context of that location. Identity refers to the ways in which individuals and communities construct and express their sense of self and belonging within those contexts.

    Through case studies and theoretical analysis, Art and Culture in the Multiverse of Metaverses - Immersion, Presence, and Interactivity in the Digital Age, will explore how the factors of Immersion, Presence, and Interactivity of XR can be aligned with these art historical concepts, providing new opportunities for understanding and engaging with Location, Place, and Identity. For example, XR can be used to create immersive experiences of historical locations and cultural sites, allowing users to explore and engage with them in ways that would otherwise be impossible. Additionally, XR can be used to create interactive artworks that engage with issues of identity and belonging, creating new possibilities for self-expression and exploration.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: Location and immersion.- Introduction.- Microcosm of history: Everywhere. Everything. Everyone.- Part 2: Place and presence.- Art in the age of virtual reproduction.- Digital cultural heritage preservation.- Part 3: Identity and interactivity.- Embodiment in avatars and technoculture.- From simulacra to reanimation: Resurrecting the (un)dead.- Conclusion.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Art and Culture in the Multiverse of Metaverses: Immersion, Presence, and Interactivity in the Digital Age

    Nerves and Nerve Injuries: Vol 2: Pain, Treatment, Injury, Disease and Future Directions

    Tubbs, R. Shane; Rizk, Elias B.; Shoja, Mohammadali M.; Loukas, Marios; Barbaro, Nicholas; Spinner, Robert J.

    68 433 Ft

    54 747 Ft

    20% %kedvezmény
    Art and Culture in the Multiverse of Metaverses: Immersion, Presence, and Interactivity in the Digital Age

    Vibration and Damping Behavior of Biocomposites

    Thiagamani, Senthil Muthu Kumar; Hoque, Md Enamul; Krishnasamy, Senthilkumar;(ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    next