Air/fuel mixing and combustion in DISI engines
Advanced optical and X-ray based diagnostics
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 71.90
-
29 820 Ft (28 400 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 491 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 329 Ft (26 980 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
29 820 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2015. január 1.
- ISBN 9783659819278
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem204 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The Direct-Injection (DI) combined with downsizing, variable valve timing and turbocharging promises a strong reduction of fuel consumption for Spark-Ignition (SI) engines. The advantages of DI have been widely demonstrated in terms of fuel economy, transient response, air-to-fuel ratio (AFR) control and reduced emissions. The control of fuel spray and air-fuel mixture formation is fundamental for fully taking advantages of DI in SI engines. This work investigates the influence of injection parameters on air/fuel mixture and combustion processes in a DISI engine. In the first part the main fuel spray parameters were investigated: Particle Image Velocimetry allowed to characterize the spray velocity field while Phase Doppler Anemometry was applied for droplets size and velocity measurements. An innovative X-ray tomography technique allowed to investigate the inner structure of the fuel spray in the region immediately downstream of the nozzle. Finally, the effect of the injection duration and phasing on the combustion process and pollutant emissions formation was studied in a GDI optically accessible engine, through UV-visible imaging and spectroscopy.
Több
Sergej M. Tret'jakov - Ich will ein Kind!. Bd.2: Aufführungen und Analysen
12 359 Ft
11 742 Ft
Darkside I + II
33 442 Ft
28 426 Ft