• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Affordability by Odomirok Sr., Paul Walter;

    Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Sorozatcím: Continuous Improvement Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Affordability is a new concept that allows the implementation of Continuous Improvement for any organization. It encapsulates contemporary methods that improve product and service profitability, increases market share, value, speed, quality and capability, and cuts down on cost. This new method addresses the needs of growing, improving, and sust

    Több

    Hosszú leírás:

    Affordability is a new concept that allows the implementation of Continuous Improvement for any organization. It encapsulates contemporary methods that improve product and service profitability, increases market share, value, speed, quality and capability, and cuts down on cost. This new method addresses the needs of growing, improving, and sustaining an organization. It provides a framework and foundation for launching improvement initiatives, deploying continuous improvement, and maintaining the cultural habits and behaviors required to continue such efforts. Case studies from a variety of industries, businesses, and institutions are provided.

    Több

    Tartalomjegyzék:



    1. Affordability – It’s not what we always thought it was. 2. Customers – Who really comes first? 3. Value and Cost – The role of Purpose and Worth 4. Faster – Speed and Velocity 5. Better – Quality and Capability 6. Leadership – By any other name, is not Management 7. Change and Transformation 8. Creativity and Innovation – From fragments of thought to prosperity 9. People – The Human Factor 10. Process – Work Work Work 11. Performance – What’s the Score? Are we winning or losing? 12. How To 13. The Affordability Challenge

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Im Schatten das Licht

    Moyes, Jojo;

    6 221 Ft

    5 910 Ft

    20% %kedvezmény
    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Hans Jonas: The Early Years

    Herskowitz, Daniel M.; Lapidot, Elad; Wiese, Christian; (ed.)

    64 496 Ft

    51 597 Ft

    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Grandma's Little Love Bug

    Shaffer, Jody Jensen

    3 513 Ft

    3 232 Ft

    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Zwetschge: Kleine Gourmandise Nr. 64

    Derndorfer, Eva; Fasan, Inge;

    5 806 Ft

    5 516 Ft

    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Dutch Reformed Orthodoxy and Islam: Culture, Polemic, and Theology

    Silva, Felipe Boechat Asseruy;

    54 936 Ft

    49 442 Ft

    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Tee? Kaffee? Mord! Ein Grab für drei

    Barksdale, Ellen;

    3 728 Ft

    3 542 Ft

    20% %kedvezmény
    Affordability: Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement

    Microbial Biotechnology in the Food Industry: Advances, Challenges, and Potential Solutions

    Ahmad, Faizan; Mohammad, Zahra H.; Ibrahim, Salam A.; Zaidi, Sadaf

    71 001 Ft

    56 801 Ft

    next