Affordability
Integrating Value, Customer, and Cost for Continuous Improvement
Sorozatcím: Continuous Improvement Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 404 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2021. március 31.
- ISBN 9780367782535
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem278 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 141
Kategóriák
Rövid leírás:
Affordability is a new concept that allows the implementation of Continuous Improvement for any organization. It encapsulates contemporary methods that improve product and service profitability, increases market share, value, speed, quality and capability, and cuts down on cost. This new method addresses the needs of growing, improving, and sust
TöbbHosszú leírás:
Affordability is a new concept that allows the implementation of Continuous Improvement for any organization. It encapsulates contemporary methods that improve product and service profitability, increases market share, value, speed, quality and capability, and cuts down on cost. This new method addresses the needs of growing, improving, and sustaining an organization. It provides a framework and foundation for launching improvement initiatives, deploying continuous improvement, and maintaining the cultural habits and behaviors required to continue such efforts. Case studies from a variety of industries, businesses, and institutions are provided.
TöbbTartalomjegyzék:
- Affordability – It’s not what we always thought it was. 2. Customers – Who really comes first? 3. Value and Cost – The role of Purpose and Worth 4. Faster – Speed and Velocity 5. Better – Quality and Capability 6. Leadership – By any other name, is not Management 7. Change and Transformation 8. Creativity and Innovation – From fragments of thought to prosperity 9. People – The Human Factor 10. Process – Work Work Work 11. Performance – What’s the Score? Are we winning or losing? 12. How To 13. The Affordability Challenge
Dutch Reformed Orthodoxy and Islam: Culture, Polemic, and Theology
54 936 Ft
49 442 Ft