• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    Advances in National Brand and Private Label Marketing by Sethuraman, Raj; Gázquez-Abad, Juan Carlos; Ruiz-Real, José Luis;

    12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 192.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
      • Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)

    79 876 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. augusztus 22.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031971327
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem121 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 121 p. 6 illus., 4 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 689

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The 2025 International Conference on Global Retail Brand Management is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous, and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers, and national brand managers.
    The three-day event covered a wide range of topics from various fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics, and statistics. The conference addressed diverse areas of application such as customer journey, sustainability, the metaverse, online grocery retailing, assortment branding strategies, innovation, labeling, and co-creation, among others. A wide variety of theoretical and methodological approaches have been used in these areas.
    This volume presents the proceedings of the 2025 NB&PL marketing conference in a collection of original, rigorous, and relevant contributions.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    Greek: An Essential Grammar of the Modern Language

    Holton, David; Mackridge, Peter; Philippaki-Warburton, Irene;

    25 315 Ft

    20 252 Ft

    Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    Postharvest Loss and Waste Management of Horticultural Produce: From Farm to Fork

    Mohammad, Zahra H.; Ahmad, Faizan; Ibrahim, Salam A.; (ed.)

    67 600 Ft

    60 840 Ft

    20% %kedvezmény
    Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Lähdesmäki, Tuuli; Koistinen, Aino-Kaisa; Ylönen, Susanne C.

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, USA, 2025

    The Social Dimension of Higher Education in Europe: Issues, Strategies and Good Practices for Inclusion

    Gairín, Joaquín; Rodríguez-Gómez, David; Dovigo, Fabio; (ed.)

    51 014 Ft

    46 933 Ft

    next