Acquisition of Coordination
Acquisition of Coordination in a Multi-articular Action
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 79.00
-
32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 765 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
- Megjelenés dátuma 2009. január 1.
- ISBN 9783639188875
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Súly 295 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The complexity in human movement has provided a theoretical challenge for movement scientists to comprehend the underlying processes controlling joint movements in a functional and goal-directed manner. With emerging knowledge from theoretical perspective in Nonlinear Dynamics, the examination of the acquisition of coordination can be comprehensively undertaken. A discrete multi-articular kicking action with specific task constraints was utilised as a research vehicle in a programme of study which examined differences between different skilled participants and also changes in coordination in novice participants over an extended practice period. Focusing on investigating changes in coordination has enabled a detailed examination on the process of change with practice and referencing these changes to a model of learning based on concepts in nonlinear dynamics. Particularly, the role of degeneracy and movement variability may have a functional role to play in assisting learners learn multi-articular movement skills. The empirical findings also provide theoretical support for a pedagogical approach,Nonlinear Pedagogy.
Több
The Global Reception of Heinrich Wolfflin`s Prin ? Studies in the History of Art, Volume 82
26 276 Ft
22 860 Ft