• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • A Cultural History of Education in the Renaissance

    A Cultural History of Education in the Renaissance by Dekker, Jeroen J. H.;

    Sorozatcím: The Cultural Histories Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 25.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 416 Ft (11 825 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 483 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 933 Ft (9 460 Ft + 5% áfa)

    12 416 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    A thematic overview of education and its place in Western society and culture in the renaissance.

    Több

    Hosszú leírás:

    A Cultural History of Education in the Renaissance presents essays that examine the following key themes of the period: church, religion and morality; knowledge, media and communications; children and childhood; family, community and sociability; learners and learning; teachers and teaching; literacies; and life histories.

    Education was the fuel for the communication and knowledge society of the Renaissance. This period saw increasing investments in educational institutions to meet the growing demand for literacy in the context of a religiously divided Europe with growing cities and emerging central governments.

    An essential resource for researchers, scholars, and students in history, literature, culture, and education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    General Editor's Preface
    Introduction, Jeroen J. H. Dekker (University of Groningen, The Netherlands)
    1. Church, Religion and Morality, Scott Dixon (Queen's University Belfast, UK)
    2. Knowledge, Media and Communication, Joris van Eijnatten (University of Utrecht, The Netherlands)
    3. Children and Childhoods, Scarlett Beauvalet (Universitï¿1⁄2 de Picardie, France)
    4. Family, Community and Sociability, Catrien Santing and Arie van Steensel (University of Groningen, The Netherlands)
    5. Learners and Learning, Jean-Luc Le Cam (Universitï¿1⁄2 de Bretagne Occidentale, France)
    6. Teachers and Teaching, Jean-Luc Le Cam (Universitï¿1⁄2 de Bretagne Occidentale, France)
    7. Literacies, Mihoko Suzuki (University of Miami, USA)
    8. Life Histories, Scarlett Beauvalet (Universitï¿1⁄2 de Picardie, France)
    Notes on Contributors
    Index

    Több