White Weddings
Romancing Heterosexuality in Popular Culture
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 45.99
-
21 971 Ft (20 925 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 394 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 577 Ft (16 740 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 971 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2008. január 31.
- ISBN 9780415951333
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 203x203 mm
- Súly 560 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 13 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This classic book in the social sciences shows the pervasive influence of weddings in our culture and the important role they play in maintaining the romance of heterosexuality, the myth of white supremacy and the insatiable appetite of consumer capitalism.
TöbbHosszú leírás:
This is a groundbreaking study of our culture's obsession with weddings. By examining popular films, commercials, magazines, advertising, television sitcoms and even children's toys, this book shows the pervasive influence of weddings in our culture and the important role they play in maintaining the romance of heterosexuality, the myth of white supremacy and the insatiable appetite of consumer capitalism. It examines how the economics and marketing of weddings have replaced the religious and moral view of marriage.
This second edition includes many new and updated features including: full coverage of the wedding industrial complex; gay marriage and its relationship to white weddings and heterosexuality and demographics shifts as to who is marrying whom and why, nationally and internationally.
"An interesting look at the institution of marriage...This book probably won't be on the must-read lists of most brides and grooms to be, but it is an interesting look at the institution of marriage. Or, rather the industry of marriage as the author emphasizes in her clear-eyed view of weddings...Ingraham, Chair of sociology at Purchase College in New York, tears away the veil of fantasy and takes a hard look at bridal magazines, religion, the garment industry, the media, and just plain capitalism, and how they all figure into this tradition."–Los Angeles Times
Több
Tartalomjegyzék:
1. Lifting the Veil 2. The Wedding-Industrial Complex 3. Romancing the Clone: The White Wedding 4. McBride Meets McDreamy: Television, Internet, and Popular Film, Weddings 5. And They Lived Happily Ever After. Epilogue. Appendix
Több