
Walking as Critical Pedagogy
Sorozatcím: Routledge Advances in Research Methods;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 911 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 194 Ft (16 376 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 105 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 16.
- ISBN 9781032942483
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem182 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 337 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 24 Illustrations, black & white; 19 Halftones, black & white; 5 Line drawings, black & white 806
Kategóriák
Rövid leírás:
Defining the principles and practices of walking as critical pedagogy, this book engages with social questions and challenges related to understandings of the Anthropocene, offering a series of studies that operationalize walking as a form of participatory pedagogy.
TöbbHosszú leírás:
Defining the principles and practices of walking as critical pedagogy, this book engages with social questions and challenges related to understandings of the Anthropocene.
Through a series of chapters that operationalize walking as a form of participatory pedagogy, it explores issues including migration and borders, sustainability and climate change, gender and feminist thought, the labour market, crime and rehabilitation, and urban life and regeneration. Showing how walking enables us to learn creatively, convivially and critically on the move in city spaces, while thinking relationally, the authors demonstrate the importance of space, time and place: the layers of history embedded in the present, and the importance of active, embodied, participatory, collaborative, creative and place based learning.
A pioneering approach to walking as a form of engagement and learning, Walking as Critical Pedagogy will appeal to researchers and students across the social sciences interested in new methods and research methodologies, and creative ways of teaching and learning about ? and engaging with ? major global issues in society.
?This sparkling, accessible collection makes a significant and unique contribution to academic discussions about walking as critical pedagogy. In their different approaches to roaming through the layered historical palimpsest of the city and its vital, myriad spaces,
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction:
Több