• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Valorization of Wine Making By-Products

    Valorization of Wine Making By-Products by Bordiga, PhD Matteo;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 60.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 665 Ft (27 300 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 867 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 799 Ft (24 570 Ft + 5% áfa)

    28 665 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. december 31.

    • ISBN 9781138894457
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem401 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 57 Illustrations, black & white; 46 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Vine cultivation and the wine making process generate a significant number of waste by-products. including pruning, stem, pomace and seeds, carbon dioxide, and wastewater. Efficient utilization of food processing by-products represents challenges for the profitability of the food industry. Efforts need to be made to optimize the technology to minimize by-product waste. This book provides a comprehensive overview of wine making by-products and their potential utilization, presenting a number of value adding technologies for the valorization of those products.

    Több

    Hosszú leírás:

    An overview of wine making by-products and their conventional and non-conventional uses, Valorization of Wine Making By-Products gives you a deeper understanding of recovery processes that are a part of the new philosophy of sustainable agriculture. In line with the worldwide movement toward sustainable development, this book examines how to convert waste into useful products and to recycle waste products. It provides the research underpinning the processes and highlights new value-adding valorization technologies.


    Although vine cultivation and vinification generate a significant amount of waste and several by-products, generally only a very small portion of these materials are used. The book gives you a detailed overview of the typology of different by-products and describes several technological aspects of by-product utilization. It details regulatory, legislative, and sustainability issues before exploring marketing potential and future perspectives. The book highlights wine by-products as potential sources of bioactive phytochemicals, which could be used for various purposes in the pharmaceutical, cosmetic, and food industries.


    Efficient utilization of food processing by-products represents challenges for the profitability of the food industry. In addition, during the next few years, the area of food processing waste management, where wine industry plays a leading role, will expand rapidly. This has resulted in the need for a detailed book on valorization of wine making by-products. In response, this book provides you with a number of value-adding technologies for the valorization of those products.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Overview. Wine Making Process. Wine Making By-Products. Technological Aspects of By-Product Utilization. Regulatory and Legislative Issues. Sustainability Issues. Marketing Potential. Future Perspectives. Index.

    Több