• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Social Commerce Handbook: 20 Secrets for Turning Social Media into Social Sales

    The Social Commerce Handbook: 20 Secrets for Turning Social Media into Social Sales by Marsden, Paul; Chaney, Paul;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 955 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 595 Ft (8 186 Ft + 5% áfa)

    9 550 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2013. január 16.

    • ISBN 9780071802024
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem208 oldal
    • Méret 228x154x15 mm
    • Súly 286 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    THE HYPE OVER SOCIAL MEDIA IS OVER. NOW IT'S TIME TO MAKE SOCIAL MEDIA PAY.

    "The Social Commerce Handbook provides a practical road map for not only mastering but also monetizing your social media investment." -- MARK ELLIS, Managing Director, SYZYGY, a WPP Group digital agency

    Learn the secrets to unlocking sales with the "Big Five"--YouTube, Pinterest, Facebook, Twitter, and LinkedIn--and seize new sales opportunities from emerging social technology.

    Coauthored by two of today's leading authorities on this hot new field, The Social Commerce Handbook distills the real-world experience of successful social commerce businesses--from Apple to Zappos--into 20secrets for turning "Likes" into "Buys".

    • The power of social utility
    • The appeal of social gifting
    • The importance of social curation
    • The role of social status
    • The value of social intelligence



    THE HYPE OVER SOCIAL MEDIA IS OVER. NOW IT'S TIME TO MAKE SOCIAL MEDIA PAY.

    "The Social Commerce Handbook provides a practical road map for not only mastering but also monetizing your social media investment." -- MARK ELLIS, Managing Director, SYZYGY, a WPP Group digital agency

    Learn the secrets to unlocking sales with the "Big Five"--YouTube, Pinterest, Facebook, Twitter, and LinkedIn--and seize new sales opportunities from emerging social technology.

    Coauthored by two of today's leading authorities on this hot new field, The Social Commerce Handbook distills the real-world experience of successful social commerce businesses--from Apple to Zappos--into 20secrets for turning "Likes" into "Buys".

    • The power of social utility
    • The appeal of social gifting
    • The importance of social curation
    • The role of social status
    • The value of social intelligence

    Több
    0