• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Routledge Handbook to the Culture and Media of the Americas

    The Routledge Handbook to the Culture and Media of the Americas by Raussert, Wilfried; Anatol, Giselle Liza; Thies, Sebastian;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 45.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 275 Ft (22 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 328 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 948 Ft (19 950 Ft + 5% áfa)

    23 275 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. augusztus 29.

    • ISBN 9781032400433
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem514 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 840 g
    • Nyelv angol
    • 424

    Kategóriák

    Kisebbségek szociológiája Komputergrafikai szoftverek A művészetről általában Színházművészet Fotóművészet Területi, regionális tanulmányok Közgazdaságtan Média- és kommunikációs ipar Fotózás Művelődéstörténet Amerika történelme További képzőművészeti ágak Múzeológia Zenetudomány általában, zenetörténet Pop, rock Gender studies Kulturális tanulmányok Média és kommunikációtudomány általában Politika általában, kézikönyvek További könyvek az utazás területén Kisebbségek szociológiája (karitatív célú kampány) Komputergrafikai szoftverek (karitatív célú kampány) A művészetről általában (karitatív célú kampány) Színházművészet (karitatív célú kampány) Fotóművészet (karitatív célú kampány) Területi, regionális tanulmányok (karitatív célú kampány) Közgazdaságtan (karitatív célú kampány) Média- és kommunikációs ipar (karitatív célú kampány) Fotózás (karitatív célú kampány) Művelődéstörténet (karitatív célú kampány) Amerika történelme (karitatív célú kampány) További képzőművészeti ágak (karitatív célú kampány) Múzeológia (karitatív célú kampány) Zenetudomány általában, zenetörténet (karitatív célú kampány) Pop, rock (karitatív célú kampány) Gender studies (karitatív célú kampány) Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány) Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány) Politika általában, kézikönyvek (karitatív célú kampány) További könyvek az utazás területén (karitatív célú kampány)

    Rövid leírás:

    Exploring the culture and media of the Americas, this handbook places particular emphasis on collective and intertwined experiences and focuses on the transnational or hemispheric dimensions of cultural flows and geocultural imaginaries that shape the literatures, arts, media and other cultural expressions in the Americas.

    Több

    Hosszú leírás:

    Exploring the culture and media of the Americas, this handbook places particular emphasis on collective and intertwined experiences and focuses on the transnational or hemispheric dimensions of cultural flows and geocultural imaginaries that shape the literature, arts, media and other cultural expressions in the Americas.

    The Routledge Handbook to the Culture and Media of the Americas charts the pervasive, asymmetrical flows of cultural products and capital and their importance in the development of the Americas. The volume offers a comprehensive understanding of how inter-American communication is constituted, framed and structured, and covers the artistic and political dimensions that have shaped literature, art and popular culture in the region. Forty-six chapters cover a range of inter-American key concepts and dynamics, divided into two parts:

    • Literature and Music deals with inter-American entanglements of artistic expressions in the Western Hemisphere, including music, dance, literary genres and developments.
    • Media and Visual Cultures explores the inter-American dimension of media production in the hemisphere, including cinema and television, photography and art, journalism, radio, digital culture and issues such as freedom of expression and intellectual property.

    This multidisciplinary approach will be of interest to a broad array of academic scholars and students in history, sociology, political science; and cultural, postcolonial, gender, literary, globalization and media studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    General Introduction to the Routledge Handbook to Culture and Media of the Americas  Part I Literature and Music  1. Introduction ? Literature and Music in the Americas  2. African-descendant Literatures  3. Borders  4. Children's Literature  5. Cosmopolitanism  6. Crónicas and New Journalism  7. Dance  8. Foundational Discourses  9. Graphic Novels  10. Indigenous Literatures  11. Life Writing  12. Magical Realism and The Fantastic  13. Migration Literature  14. Modernism and Postmodernisms  15. Plantation Literature  16. Popular Music Flows  17. Protest Music  18. Public Intellectuals  19. Silencing  20. Slave Narratives  21. Trauma Literature  22. Travel Writing  23. Utopias  Part II Media and Visual Cultures  24. Introduction: Inter-American Studies on Media and Communication  25. Cinema  26. Comics  27. Cultural Industries  28. Digital Culture  29. Freedom of Expression and Censorship  30. Indigenous Media Production  31. Intellectual Property  32. Journalism  33. Latino Media  34. Media Consumption  35. Media Flows  36. Media Participation  37. Muralism  38. Photography  39. Public Media  40. Radio  41. Social Media  42. Telecommunications  43. Television  44. Video Games  45. Visual Cultures

    Több