The Marketplace of Print
Pamphlets and the Public Sphere in Early Modern England
Sorozatcím: Cambridge Studies in Renaissance Literature and Culture; 17;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
42 997 Ft (40 950 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 599 Ft off)
- Kedvezményes ár 34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 997 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1997. szeptember 11.
- ISBN 9780521582094
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 229x152x19 mm
- Súly 550 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A 1997 examination of early modern pamphlets and their place in the debate about the marketplace and the public sphere.
TöbbHosszú leírás:
Early modern pamphlets serve as an important vehicle for examining print culture, particularly the historical entanglement between the technology of print and a developing capitalism. Attention to the controversies surrounding their circulation reveals that pamphlets became a focus for anxieties about print culture in general. Alexandra Halasz combines close readings of pamphlets by Robert Greene, Thomas Nashe, Gabriel Harvey, Thomas Deloney and John Taylor, among others, with a discussion of the history and deployment of print technology and its specifically English organization as a monopoly. Taking account of the theoretical and historical issues surrounding textual property, authorship and publicity, The Marketplace of Print, first published in 1997, is both a work of historical recovery and a reflection on the ongoing problems of the relationship between the marketplace and the public sphere.
"Those readers desiring a theoretical and largely economic approach to the production and dissemination of early modern pamphlets will be impressed...with both the content and dexterity of the analysis." Paul J. Voss, South Atlantic Review
Tartalomjegyzék:
Acknowledgments; Introduction; 1. Print matters; 2. Figuring the marketplace of print; 3. The patrimony of learning; 4. Artisanal dispossession; 5. The public sphere and the marketplace; Afterword; Notes; Bibliography; Index.
Több