The Law of Privacy and the Media: Second Cumulative Supplement
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 62.00
-
29 620 Ft (28 210 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 962 Ft off)
- Kedvezményes ár 26 658 Ft (25 389 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
29 620 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Oxford University Press
- Megjelenés dátuma 2006. január 26.
- ISBN 9780199283439
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem286 oldal
- Méret 246x172x16 mm
- Súly 502 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This second supplement to The Law of Privacy and the Media covers all of the key developments in the subject up to August 2005. Cases analysed include Naomi Campbell v MGN Ltd, the European Court of Human Rights judgment in Von Hannover v Germany, and the Court of Appeal judgment in Douglas v Hello!. As a cumulative supplement it completely replaces the first supplement published in 2004, and it is an essential purchase for all who have already
bought the main work. The main work is also available as a pack with the new supplement (ISBN 0199283443: L195.00).
Hosszú leírás:
This second cumulative supplement to The Law of Privacy and the Media covers all developments in the key areas of the subject up to August 2005. It is an essential purchase for all who already own the main work, and maintains its currency.
The supplement updates the main work paragraph by paragraph, following the same structure as the main work. Cases analysed include Naomi Campbell v MGN Ltd, the European Court of Human Rights judgment in Von Hannover v Germany, and the Court of Appeal judgment in Douglas v Hello!.
The Law of Privacy and the Media is essential reading for all those who act for or against the media, as well as all those with a general interest in the subject. This supplement keeps it up to date and is also available as a set together with the main work (ISBN 0199283443: L195.00).
Tartalomjegyzék:
MAIN WORK
I Sources, Principles, and Rights
History and Background
Principles and Sources
Privacy Rights
II Personal Information
Publication of Personal Information
Data Protection and the Media
III Causes of Action
Privacy and Confidentiality
Privacy and Defamation
Privacy, Copyright, and Moral Rights
IV Defences
Justification and Defences
V Remedies
Remedies
VI Issues of Special Interest to the Media
Freedom of Information and Newsgathering
Privacy and the Administration of Justice
The Privacy Codes
Protection of Journalistic Material
SECOND CUMULATIVE SUPPLEMENT
The Supplement follows the same structure as the main work, with each contributor providing updates to their chapter(s), carefully referenced to the relevant paragraph of the main work.