
The Innovator's Dilemma
When New Technologies Cause Great Firms to Fail
Sorozatcím: Management of Innovation and Change;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár USD 35.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 088 Ft off)
- Discounted price 12 510 Ft (11 914 Ft + 5% áfa)
13 597 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Reprint
- Kiadó Harvard Business Review Press
- Megjelenés dátuma 2013. november 19.
- ISBN 9781422196021
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 236x162x25 mm
- Súly 522 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
In this classic, international bestseller, innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right - yet still lose market leadership when they miss out on new waves of innovation.
TöbbHosszú leírás:
Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors
An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations.
The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen.
His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestsellerone of the most influential business books of all timeinnovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything rightyet still lose market leadership.
Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices.
Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Sharp, cogent, and provocativeand consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.
A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame.
His book, one of the most significant business books of the past 50 years, became a mammoth bestseller, and its title entered the language." Fortune magazine
Christensen's The Innovator's Dilemma is the foundational read for managing disruptive innovation." Steve Blank, Silicon Valley serial-entrepreneur and academician, as seen in strategy+business magazine
This is an important read, even if you're at the very early stages of growing a startup." Drew Houston, CEO, Dropbox
Praise for The Innovator's Dilemma and Clayton M. Christensen :
Forbes
[Clayton Christensen is] one of the most influential business theorists of the last fifty years."
The Financial Times
The Innovator's Dilemma achieves a rare feat: It is at once a satisfying intellectual solution to a long-standing business puzzle and a practical guide for executives and investors."
Wired
. . . Required reading in Silicon Valley, where it has been championed by the likes of Steve Jobs, George Gilder, and Andy Grove."
The Huffington Post
A seminal book."
Bloomberg Businessweek
A holy book for entrepreneurs in Silicon Valley . . ."
Fortune
The notion of disruptive technology' is one of the timeliest ideas of the Internet age. Coined by Harvard Business School professor Clayton Christensen, it's at the heart of his influential book The Innovator's Dilemma ."

The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 597 Ft

Dr. Thomas Sydenham, 1624?1689 ? His Life and Original Writings
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 207 Ft

The Routledge Companion to the Geography of International Business
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 263 Ft

Thomas Hobbes ? Radical in the Service of Revolution: Radical in the Service of Revolution
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 122 Ft

Amelie und die Entdecker: Farbenfrohes Bilderbuch ab 3 Jahren weckt den Forschergeist und feiert die Freundschaft
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
6 363 Ft

The Mind of Modernism ? Medicine, Psychology, and the Cultural Arts in Europe and America, 1880?1940: Medicine, Psychology, and the Cultural Arts in Europe and America, 1880-1940
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 177 Ft

Last Chance to Eat ? Finding Taste in an Era of Fast Food: Finding Taste in an Era of Fast Food
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 881 Ft

Inflation: What It Is, Why It's Bad, and How to Fix It
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 874 Ft

Tyranny of the Minority: How to Reverse an Authoritarian Turn, and Forge a Democracy for All
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 598 Ft

Conservation of Andean Forests
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
81 696 Ft