
The Game Business Guidebook
What To Do When Nobody Wants Your Game
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
- Discounted price 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)
24 793 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. április 30.
- ISBN 9781032585390
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem254 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 470 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 6 Tables, black & white 699
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is the perfect toolkit for any developer who wishes to transform an idea into a viable business. From the experience of a game designer and a business developer, it covers every step from the conception of the game to signing a deal with a publisher.
TöbbHosszú leírás:
This book is the perfect toolkit for any developer who wishes to transform an idea into a viable business. From the experience of a game designer and a business developer, it covers every step from the conception of the game to signing a deal with a publisher; finding the right type of funds, sending follow-up e-mails, and attending trade shows are just a few of the tools the reader will find in the book.
Benefitting from the authors' combined 30+ years of experience in the industry, the book provides an in-depth business strategy for games. The book is divided into four sections: introduction, preparation, execution, and contingencies. The reader is presented with the knowledge required to get started, both for the company?s culture and strategy and for the team?s pitching abilities and material. In the action phase, the authors explain how to prepare a budget, deal with the publisher, and cultivate their professional relationship. Lastly, the book explains how to deal with unsuccessful scenarios in being funded and how to self-publish as an investment for better exposure and future opportunities.
This book will be vital reading to all independent game developers, those working at AA game studios, and aspiring business developers.
TöbbTartalomjegyzék:
Section One - Introduction, Chapter 0 - About the author, Chapter 1 - How to use this book, Chapter 2 - Book Introduction, Section Two - Preparation, Chapter 3 - Gaming Is a Business, Chapter 4 - Design, Chapter 5 - Game and Studio Strategy, Chapter 6 - Communication, Chapter 7 - Game Demo, Best Practices, and Tips, Chapter 8 - How to Pitch, Section Three - Execution, Chapter 9 - Finding the Publisher, Chapter 10 - Feedback and Follow-ups, Chapter 11 - Game Budget, Best Practices, and Tips, Chapter 12 - Closing the Deal and Keeping the Publisher, Section Four - Contingencies, Chapter 13 - Nobody Wants Your Game, Now What?, Chapter 14 - Self-publishing for Experience, Section Five - Conclusion, Chapter 15 - Someone, Somewhere, Wants Your Game
Több
The Game Business Guidebook: What To Do When Nobody Wants Your Game
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 793 Ft