The Digital Role-Playing Game and Technical Communication
A History of Bethesda, BioWare, and CD Projekt Red
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.99
-
14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 865 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 462 Ft (10 916 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 327 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2022. november 17.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781501378553
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem344 oldal
- Méret 228x152 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 63 bw illus 413
Kategóriák
Hosszú leírás:
With annual gross sales surpassing 100 billion U.S. dollars each of the last two years, the digital games industry may one day challenge theatrical-release movies as the highest-grossing entertainment media in the world. In their examination of the tremendous cultural influence of digital games, Daniel Reardon and David Wright analyze three companies that have shaped the industry: Bethesda, located in Rockville, Maryland, USA; BioWare in Edmonton, Alberta, Canada; and CD Projekt Red in Warsaw, Poland.
Each company has used social media and technical content in the games to promote players' belief that players control the companies' game narratives. The result has been at times explosive, as empowered players often attempted to co-op the creative processes of games through discussion board forum demands, fund-raising campaigns to persuade companies to change or add game content, and modifications ("modding") of the games through fan-created downloads. The result has changed the way we understand the interactive nature of digital games and the power of fan culture to shape those games.
Tartalomjegyzék:
List of Illustrations
Foreword by Adam Crowley
Introduction: RPGs and the Explosion of Technical Content
1: Birth of the DRPG
2: New Century, New Technologies, New Challenges
3: Crowdsourcing -- The Game Changer
4: At the Top of Their Games
5: A Cocreative Game World, for Better or for Worse
6: The Social Media Imperium
7: Bigger, More, Better
8: The Wheels Fall Off
Notes
Index