• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Balanced Company: A Theory of Corporate Integrity

    The Balanced Company by Kaptein, Muel; Wempe, Johan;

    A Theory of Corporate Integrity

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 192.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        91 966 Ft (87 587 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 197 Ft off)
      • Kedvezményes ár 82 770 Ft (78 828 Ft + 5% áfa)

    91 966 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2002. július 18.

    • ISBN 9780199255504
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem356 oldal
    • Méret 242x163x24 mm
    • Súly 659 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk numerous figures and tables
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Provides a valuable, coherent, overview of the most important theories and insights in the field of business ethics and corporate social responsibility. Useful for both students and management.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Invitation to Dialogue
    Part I: Business Ethics
    Why Business Ethics?
    General Theories of Ethics
    Part II: Ethics of Business
    The Corporation as Moral Entity
    The Corporate Condition
    The Corporation as Social Contract
    Part III: Ethics in Business
    Ethical Criteria for Corporations
    Incorporating Corporate Ethics

    Több
    0