The Advantage Series: Integrating and Extending Microsoft Office XP- Brief
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 22.99
-
10 983 Ft (10 460 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 098 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 885 Ft (9 414 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 983 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó McGraw-Hill
- Megjelenés dátuma 2001. szeptember 1.
- ISBN 9780072470963
- Kötéstípus Spirálkötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 269x210x7 mm
- Súly 318 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
he Advantage Series presents the Feature-Method-Practice approach to computer software applications to today's technology and business students. This series implements an efficient and effective learning model, which enhances critical thinking skills and provides students and faculty with complete application coverage.
TöbbTartalomjegyzék:
CHAPTER 1: INTEGRATING WORD AND EXCEL
1.1 Using the Office Clipboard
1.2 Pasting, Linking, and Embedding
1.3 Manipulating Shared Objects
1.4 Inserting New Worksheets and Charts in Word
CHAPTER 2: PERFORMING MORE INTEGRATION TASKS
2.1 Creating a Presentation from a Word Document
2.2 Integrating PowerPoint with Word and Excel
2.3 Integrating Access with Word and Excel
CHAPTER 3: EXTENDING MICROSOFT OFFICE TO THE WEB
3.1 Using Hyperlinks
3.2 Saving Existing Documents to HTML
3.3 Preparing Web Pages Using Office
End of Chapter Materials