• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Telecommunications: An Introduction to Electronic Media with PowerWeb

    Telecommunications: An Introduction to Electronic Media with PowerWeb by Gross, Lynne Schafer; Fink, Edward J.;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 88.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        42 514 Ft (40 490 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 251 Ft off)
      • Kedvezményes ár 38 263 Ft (36 441 Ft + 5% áfa)

    42 514 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 9
    • Kiadó McGraw-Hill
    • Megjelenés dátuma 2005. augusztus 1.

    • ISBN 9780073221588
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 231x188x18 mm
    • Súly 712 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This concise, student-friendly text teaches the essentials of telecommunications. It is directed at all students as consumers of media, as well as at students who plan to be media producers. The first section of the text focuses on the various media forms (e.g. radio, the Internet), while the second section addresses the functions of media (programming, advertising, etc.); however, the various chapters may be read in any sequence, with the help of an effective glossary that defines all potentially unfamiliar terms.

    This concise, student-friendly text teaches the essentials of telecommunications. It is directed at all students as consumers of media, as well as at students who plan to be media producers. The first section of the text focuses on the various media forms (e.g. radio, the Internet), while the second section addresses the functions of media (programming, advertising, etc.); however, the various chapters may be read in any sequence, with the help of an effective glossary that defines all potentially unfamiliar terms.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents:

    Prologue: The Significance of Telecommunications

    Part I Electronic Media Forms

    1Radio

    2Broadcast Television

    3Cable and Satellite Television

    4Movies

    5The Internet

    6Other Forms of Telecommunications

    7International Electronic Media

    Part II Electronic Media Functions

    8Business Practices

    9Programs

    10Laws and Regulations

    11Ethics and Effects

    12Advertising

    13Audience Feedback

    14Production, Distribution, and Exhibition

    EpilogueCareers in Telecommunications

    Több