
Qualitative Discourse Analysis in the Social Sciences
-
13% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 13% (cc. 2 422 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 205 Ft (15 434 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 627 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2008
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2008. június 17.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780230019874
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem232 oldal
- Méret 214x136x16 mm
- Súly 300 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
What can language tell us about society? Looking at a range of genres, from political speeches to internet chat, this book shows how qualitative methods are used to analyse discourses throughout the social sciences. The practical problems of designing and conducting discourse-based research are solved in this key resource for all social scientists.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Discourse Studies
Important Concepts and Terms; R.Wodak
Analyzing Newspapers, Magazines and Other Print Media; G. Mautner
Analyzing Communication in the New Media; H. Gruber
Analyzing TV documentaries; A. Pollak
Analyzing Political Rhetoric; M. Reisigl
Analyzing Interaction in Broadcast Debates; G. Myers
Analyzing Research Interviews; J. Abell and G. Myers
Analyzing Focus Group Discussions; M. Krzyzanowski
Discourse Analysis and Ethnography; F.Oberhuber and M. Krzyzanowski
Glossary.