• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching Adult Second Language Learners

    Teaching Adult Second Language Learners by McKay, Heather; Tom, Abigail;

    Sorozatcím: Cambridge Handbooks for Language Teachers;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.06
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 756 Ft (17 862 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 876 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 880 Ft (16 076 Ft + 5% áfa)

    18 756 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2000. január 28.

    • ISBN 9780521649902
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem244 oldal
    • Méret 228x153x13 mm
    • Súly 340 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Teaching Adult Second Language Learners provides a summary of the principles involved in teaching adults and activities specifically designed for adult learners.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book provides a useful summary of the principles involved in teaching adults as well as a wealth of activities specifically designed for adult learners. The text is divided into three sections: Section I provides an introduction to the adult language learner and discusses the issues of assessment/placement and course/lesson organization. Section II gives teachers techniques for building community in the classroom. Section III provides activities designed for students at various levels that are organized thematically around topics such as self-identification, food, clothing, and work.

    'This is the latest in the excellent Handbooks for Language Teachers series edited by Penny ur, and a great addition to the series it is. Aimed at the general ESL teacher, the book contains a collection of activities at all levels that will make the classrook experience richer and more useful for the learners.' (EL Reviews)

    Több