
Quantifying the User Experience
Practical Statistics for User Research
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 38.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 615 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 539 Ft (13 847 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 154 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2012. április 25.
- ISBN 9780123849687
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 234x190 mm
- Súly 640 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Quantifying the User Experience: Practical Statistics for User Research offers a practical guide for using statistics to solve quantitative problems in user research. Many designers and researchers view usability and design as qualitative activities, which do not require attention to formulas and numbers. However, usability practitioners and user researchers are increasingly expected to quantify the benefits of their efforts. The impact of good and bad designs can be quantified in terms of conversions, completion rates, completion times, perceived satisfaction, recommendations, and sales.The book discusses ways to quantify user research; summarize data and compute margins of error; determine appropriate samples sizes; standardize usability questionnaires; and settle controversies in measurement and statistics. Each chapter concludes with a list of key points and references. Most chapters also include a set of problems and answers that enable readers to test their understanding of the material. This book is a valuable resource for those engaged in measuring the behavior and attitudes of people during their interaction with interfaces.
TöbbTartalomjegyzék:
DedicationAcknowledgementsAbout the Authors1. Introduction and How to Use This Book2. Quantifying User Research3. How Precise Are Our Estimates? Confidence Intervals4. Did We Meet or Exceed Our Goal?5. Is There a Statistical Difference between Designs?6. What Sample Sizes Do We Need?Part 1: Summative Studies7. What Sample Sizes Do We Need?Part 2: Formative Studies8. Standard Usability Questionnaires9. Six Enduring Controversies in Measurement and Statistics10. Wrapping UpAppendixIndex
Több