• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Python. An Introduction to Programming: An Introduction to Programming

    Python. An Introduction to Programming by Parker, James R.;

    An Introduction to Programming

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 011 Ft (27 630 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 802 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 209 Ft (22 104 Ft + 5% áfa)

    29 011 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    An introduction to programming concepts that uses Python 3 as the target language. The book follows a practical just-in-time presentation - material is given to the student when it is needed. Many examples are based on games, because Python has become the language of choice for basic game development.

    Több

    Hosszú leírás:

    No detailed description available for "Python. An Introduction to Programming".

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 – Computers and Programming.
    2 – FOR Loops and While Loops: Repetition.
    3 – Sequences: Strings, Tuples, and Lists.
    4 – Functions and Parameters.
    5 -Files: Input and Output.
    6 – Classes.
    7 – Graphics.
    8 – Manipulating Data: Dictionaries, Formatted and Binary Files, Standard File Types.
    9– Multimedia: Interaction, Sound, Video.
    10 – Basic Algorithms for Computer Science.
    11 – Programming for the Sciences.
    12 – How to Write Good Programs.
    13 – Communicating with the Outside World.

    Több