• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Python. An Introduction to Programming: An Introduction to Programming

    Python. An Introduction to Programming by Parker, James R.;

    An Introduction to Programming

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 94.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        39 380 Ft (37 505 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 876 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 504 Ft (30 004 Ft + 5% áfa)

    39 380 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Offers an introduction to programming concepts that uses Python 3 as the target language. The book follows a practical just in time presentation - material is given to the student when it is needed. Many examples are based on games because Python has become the language of choice for basic game development.

    Több

    Hosszú leírás:

    Learn programming concepts using Python 3 as the target language. As Python is the language of choice for basic game development, this book is also perfect for beginning game designers. Covering basic computer concepts such as loops, strings, functions, files, graphics, multimedia, algorithms, classes, writing code, etc, the accompanying companion files also provide source code, solved programming exercises, projects, game demos and figures from the text.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    0: Modern Computers
    1: Computers and Programming
    2: Repetition
    3: Sequences
    4: Functions
    5: Files
    6: Classes
    7: Graphics
    8: Manipulating Data
    9: Multimedia
    10: Basic Algorithms
    11: Programming for the Sciences
    12: How to Write Good Programs
    13: Communicating with the Outside World
    14: Parsing
    15: Communicating Using Graphics
    Index

    Több