Python. An Introduction to Programming
An Introduction to Programming
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 94.95
-
39 380 Ft (37 505 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 876 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 504 Ft (30 004 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 380 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Mercury Learning and Information
- Megjelenés dátuma 2021. április 16.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781683926245
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem572 oldal
- Méret 229x178 mm
- Súly 1275 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Inclues CD 154
Kategóriák
Rövid leírás:
Offers an introduction to programming concepts that uses Python 3 as the target language. The book follows a practical just in time presentation - material is given to the student when it is needed. Many examples are based on games because Python has become the language of choice for basic game development.
TöbbHosszú leírás:
Learn programming concepts using Python 3 as the target language. As Python is the language of choice for basic game development, this book is also perfect for beginning game designers. Covering basic computer concepts such as loops, strings, functions, files, graphics, multimedia, algorithms, classes, writing code, etc, the accompanying companion files also provide source code, solved programming exercises, projects, game demos and figures from the text.
TöbbTartalomjegyzék:
0: Modern Computers
1: Computers and Programming
2: Repetition
3: Sequences
4: Functions
5: Files
6: Classes
7: Graphics
8: Manipulating Data
9: Multimedia
10: Basic Algorithms
11: Programming for the Sciences
12: How to Write Good Programs
13: Communicating with the Outside World
14: Parsing
15: Communicating Using Graphics
Index