Psychological Processes in Social Media
Why We Click
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 65.95
-
27 352 Ft (26 050 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 470 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 882 Ft (20 840 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 352 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2025. január 27.
- ISBN 9780128113202
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem218 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 360 g
- Nyelv angol 632
Kategóriák
Hosszú leírás:
Incorporating relevant theory and research from psychology (social, cognitive, clinical, developmental, and personality), mass communication, and media studies, Psychological Processes in Social Media examines both the positive and negative psychological impacts of social media use. This book covers a broad range of topics such as research methods, social influence, the viral spread of information, the use of social media in political movements, prosocial behavior, trolling and cyberbullying, and friendship and romantic relationships. Emphasizing the integration of theory and application throughout, this book offers an illuminating look at the psychological implications and processes around the use of social media.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction to Social Media
2. The Self in Social Media
3. Personality in Social Media
4. Gender and Cultural Considerations in Social Media
5. Social Influence and Persuasion Processes in Social Media
6. Virality and Emotional Contagion in Social Media
7. Romantic Relationships on Social Media
8. Anti-Social Behavior on Social Media
9. Social Media and Well-Being