Programming Fundamentals Using JAVA
A Game Application Approach
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 104.95
-
43 528 Ft (41 455 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 706 Ft off)
- Kedvezményes ár 34 822 Ft (33 164 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
43 528 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Mercury Learning and Information
- Megjelenés dátuma 2021. április 8.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781683926696
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem775 oldal
- Méret 254x203 mm
- Súly 2127 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Includes DVD 152
Kategóriák
Rövid leírás:
Designed as a Java based textbook for beginning programmers, this book uses game programming as a central pedagogical tool to improve student engagement, learning outcomes, and retention.
TöbbHosszú leírás:
No detailed description available for "Programming Fundamentals Using JAVA".
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction
2. Variables, Input /Output and Calculations
3. Methods, Classes, and Objects: A First Look
4. Making Decisions and Disk I/O
5. Repeating Statements: Loops
6. Arrays
7. Methods, Classes, and Objects: A Second Look
8. Inheritance
9. Recursion
10. Exceptions, A Second Look
11. Graphical User Interfaces
12. Graphical User Interface
13. Generics and the API Collection Framework
14. Multi-Threading and Concurrency
Appendix A. Description of the Game Environment
Appendix B. Using the Game Environment Package
Appendix C. ASCII Table
Appendix D. Java Key Words
Appendix E. Java Operators and Their Relative Precedence
Appendix F. Using the Game: Glossary of Programming Terms
Appendix G. Using the Online API Documentation
Appendix H. Solutions to Selected Odd-Numbered Knowledge Problems.