• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Programming Fundamentals Using JAVA: A Game Application Approach

    Programming Fundamentals Using JAVA by McAllister, William; Fritz, S. Jane;

    A Game Application Approach

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 104.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        43 528 Ft (41 455 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 706 Ft off)
      • Kedvezményes ár 34 822 Ft (33 164 Ft + 5% áfa)

    43 528 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Designed as a Java based textbook for beginning programmers, this book uses game programming as a central pedagogical tool to improve student engagement, learning outcomes, and retention.

    Több

    Hosszú leírás:

    No detailed description available for "Programming Fundamentals Using JAVA".

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    2. Variables, Input /Output and Calculations
    3. Methods, Classes, and Objects: A First Look
    4. Making Decisions and Disk I/O
    5. Repeating Statements: Loops
    6. Arrays
    7. Methods, Classes, and Objects: A Second Look
    8. Inheritance
    9. Recursion
    10. Exceptions, A Second Look
    11. Graphical User Interfaces
    12. Graphical User Interface
    13. Generics and the API Collection Framework
    14. Multi-Threading and Concurrency
    Appendix A. Description of the Game Environment
    Appendix B. Using the Game Environment Package
    Appendix C. ASCII Table
    Appendix D. Java Key Words
    Appendix E. Java Operators and Their Relative Precedence
    Appendix F. Using the Game: Glossary of Programming Terms
    Appendix G. Using the Online API Documentation
    Appendix H. Solutions to Selected Odd-Numbered Knowledge Problems.

    Több