• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Positive Alternatives to Exclusion

    Positive Alternatives to Exclusion by Cooper, Paul;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        96 159 Ft (91 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 232 Ft off)
      • Kedvezményes ár 76 927 Ft (73 264 Ft + 5% áfa)

    96 159 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2017. június 28.

    • ISBN 9781138421820
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    School exclusion is becoming increasingly viewed as being out-dated and misguided and almost all practitioners and leaders are committed in inclusion. This work shows teachers and managers how five schools have successfully implemented policy and practice to avoid excluding any students.

    Több

    Hosszú leírás:

    Positive Alternatives to School Exclusion looks at what schools can do to build more harmonious communities and engage students - particularly those at risk of exclusion - more productively in all areas of school life. It describes the Positive Alternatives to School Exclusion Project, a multi-phase, collaborative initiative based at the School of Education, University of Cambridge.Drawing on the perspectives of staff and pupils, the authors provide detailed case studies of the approaches and strategies being adopted in a variety of settings (primary, secondary and FE) to foster inclusion and reduce and prevent exclusion. It also identifies a number of different frameworks, drawn from the case studies, which can be used by practitioners working in other settings to support their own reflection and development work. Particular importance is placed, throughout the book, on valuing the domain of personal experience in the life of the school community. The authors explore this theme in detail, suggesting ways in which it might become a priority focus of further development work in schools.

    Winner of the 2001 TES-NASEN Academic Book Award
    'The book offers something to everyone. It reports an interesting research project in a way which is academically reputable, yet is written in an accessible style. It deals with the immediate issues facing schools and teachers and presents case studies to which practitioners can relate.'
    - Alan Dyson, Chair of the NASEN of Judging Panel 2001


    'This will have been of immense value to schools involved, and the findings should be more widely useful.' - Gary Thomas, Times Educational Supplement

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1.Introducing the Positive Alternatives to School Exclusion project 2.Anne Fine primary school 3.Virginia Woolf High School (1) 4.Virginian Woolf High School (2) 5.T.S. Eliot High School 6.Ogden Nash upper school 7.William Shakespeare upper school 8.Rudyard Kipling Further Education College 9.Using insights from the case studies: frameworks for understanding and developing practice 10.Making human sense: the importance of personal experience 11.Research as development

    Több