• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Playing American: Open-World Videogames and the Reproduction of American Culture

    Playing American by Schoppmeier, Sören;

    Open-World Videogames and the Reproduction of American Culture

    Sorozatcím: Video Games and the Humanities; 14;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 19.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 274 Ft (7 880 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 655 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 619 Ft (6 304 Ft + 5% áfa)

    8 274 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2025. június 30.

    • ISBN 9783112215364
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 523 g
    • Nyelv angol
    • 675

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Videogames have always depicted representations of American culture, but how exactly they feed back into this culture is less obvious. Advocating an action-based understanding of both videogames and culture, this book delineates how aspects of American culture are reproduced transnationally through popular open-world videogames. Playing American proposes an analytic focus on open-world videogames' "ambient operations" and traces practices of "playing American" through the stages of videogame development, gameplay, and reception. Three case studies – concentrating on the Grand Theft Auto, Watch Dogs, and Red Dead Redemption franchises, respectively – highlight different figurations of "playing American." Thematic foci range from public discourses on systemic racism and neoliberal capitalism to the justification of real-world surveillance practices and to the reconfiguration of the Western in the digital age. Playing American provides those interested in either videogames or American culture with a fresh angle and new concepts regarding its subject matters. It demonstrates that videogames are agents of cultural reproduction that do distinct cultural work for American culture in the twenty-first century.

    Több