• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Plant-Based Food Consumption: Products, Consumers and Strategies

    Plant-Based Food Consumption by Bertella, Giovanna; Santini, Cristina;

    Products, Consumers and Strategies

    Sorozatcím: Woodhead Publishing Series in Consumer Science and Strategic Marketing;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 175.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        74 235 Ft (70 700 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 424 Ft off)
      • Kedvezményes ár 66 812 Ft (63 630 Ft + 5% áfa)

    74 235 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Woodhead Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. november 7.

    • ISBN 9780323988285
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem346 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Súly 550 g
    • Nyelv angol
    • 535

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Plant-Based Food Consumption: Product, Consumers and Strategies explores the phenomenon of plant-based food consumption, specifically that which follows flexitarian, reducetarian, vegetarian and vegan diets. The book provides an overview of plant-based food products and their associated health and nutrition benefits, drawbacks, potential consumers, and strategies for approaching this emerging market. Moving from the analysis of consumers' motivations and needs, the book describes how companies manage new product development or product rejuvenation. In addition, the book provides consumer science and marketing strategies through short case studies designed to help the reader understand how to put theory to practice.

    Food scientists, food developers, food marketers, academics and students studying related areas will benefit from this important reference.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    Section 1:
    2. Identifying conditions and opportunities for more plant-based eating practices in the Western world
    3. Consumption of plant-based foods: motives and drivers among Italian consumers
    4. Offer me Inspiring Values; I do not care about Branding!
    5. Emerging trends in healthy and sustainable eating: the case of fresh convenience plant-based foods
    6. Generation Z and novel plant-based food alternatives
    7. South Korean Buddhist temple food: experiential co-creation through time and space with intertwined operand and operant resources
    Section 2:
    8. Plant-Based Milk Alternatives: Consumer Needs and Marketing Strategies
    9. Who are the flexitarians? Improved segmentation of plant-based meat consumersin the case of Germany
    10. Effective communication of plant-based foods: A case study analysis of Danish and Italian markets
    11. Plant-based meat packaging and consumer dietary habits
    12. The challenging path towards a hydroponic indoor home cultivation system: educating a new consumer perception of vegetables
    13. A hands-on framework for the design and implementation of plant-based food experiences
    14. Fresh vegetables with a story: Market gardening for a sustainable food transition
    15. The power of behavioural nudges tailored to plant-based dishes when eating out
    16. Conclusion

    Több