 
      Person Centred Management in Academic Libraries
- 
          
          10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 59.95
- 
          
            28 641 Ft (27 277 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 864 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 777 Ft (24 549 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 641 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét.. 
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Facet Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. október 15.
- ISBN 9781783307463
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem222 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 452 g
- Nyelv angol 604
Kategóriák
Rövid leírás:
This volume shines a light on a different path forward for the field, one that focuses on the people who work in libraries and how their managers can support them with empathy and skill.
TöbbHosszú leírás:
A recent study published in the Journal of Library Administration draws a sobering conclusion: the accelerated exodus of library workers from the profession in the last several years is partially due to strained relationships between staff and their managers. Often, administrators and managers operate within structures which may encourage or enable poor managerial practices. This volume shines a light on a different path forward for the field, one that focuses on the people who work in libraries and how their managers can support them with empathy and skill. Stemming from insights presented at the Conference on Academic Library Management (CALM), the contributors illustrate what person-centered management looks like in practice and point the way towards implementing this approach at readers’ institutions.
This book – incorporates a variety of institutional perspectives, including community colleges, technical and special colleges, liberal arts institutions, and large research universities; – defines the concept of person-centered management in the context of libraries and explains why it offers such a valuable framework for improving workplace conditions; – demonstrates why lack of workplace satisfaction and the low morale experience of library staff is often tied to the culture created by management; – discusses building person-centered systems, interacting with student employees, setting healthy boundaries, and practicing reflection and selfcare; – shares positive, proactive management practices that create space for criticism, sharing of lived experiences, and a willingness to investigate and, if needed, make changes to the status quo; and – explores such key topics as communication, working virtually, mentorship, intellectual humility, shared leadership, and many others.
TöbbTartalomjegyzék:
Person Centred Management in Academic Libraries
Több 
     
     
     
     
    