Organizational Communication
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 152.99
-
73 090 Ft (69 610 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 309 Ft off)
- Kedvezményes ár 65 781 Ft (62 649 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 090 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3
- Kiadó OUP USA
- Megjelenés dátuma 2009. december 14.
- ISBN 9780195379044
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 231x191x15 mm
- Súly 590 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Organizational Communication, Third Edition, provides a lively, engaging overview of the principles and practices of organizational communication. Using familiar, real-world examples and interviews with actual practitioners that help students connect theory to practice, Alan Jay Zaremba illuminates themes of systems, culture, power, and skills and demonstrates how they relate to organizational communication and organizational communicators.
Fully updated and revised throughout, the third edition features:
* Expanded treatment of theoretical foundations
* Greater focus on how gender, culture, diversity, globalization, and power impact communication networks
* Streamlined coverage of written and oral communications
* Substantially updated discussions of intercultural communication; crisis communication; communication auditing; emerging careers for organizational communication practitioners; new technologies; social networking; and ethical issues (with more emphasis on feminist perspectives)
Highly accessible and student-friendly, Organizational Communication also offers more illustrations, hands-on practice, and pedagogical features than any other text in its market:
* "Case Studies" boxes open each chapter with relevant, real-world scenarios of organizational communication. Questions at the end of each box get students making connections.
* "Practitioner Perspectives" boxes--found at the end of each chapter--present interviews with women and men in many roles in different organizations.
* "Ethical Probes" boxes ask students to consider moral problems and respond to questions about organizational communication issues.
* "Apply the Principles" boxes challenge students to apply principles to a potentially pressing situation.
* Extensive review features include the opening "Chapter in a Nutshell," summary "Toolboxes," and varied exercises that encourage group and role play.
Featuring a thoughtful balance of theory and practice, Organizational Communication, Third Edition, provides students with the skills necessary to succeed in a world where communication forms the basis of all organizational activity.