• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Niche Fashion Magazines: Changing the Shape of Fashion

    Niche Fashion Magazines by Lynge-Jorlen, Ane;

    Changing the Shape of Fashion

    Sorozatcím: Dress Cultures;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 120.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        60 732 Ft (57 840 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 073 Ft off)
      • Kedvezményes ár 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)

    60 732 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Niche fashion magazines speak to a highly fashion literate readership and mix the codes of style magazines, glossy women's magazines and art catalogues. They are often produced and read by people engaged in the business of creating fashion taste. Through this business-to-business practice, the niche magazine genre is powerful in shaping the face of fashion. Based on unique analysis of niche fashion magazines and unprecedented access to the making of the respected Danish niche fashion magazine, DANSK, including interviews with its makers and its readers, this book unveils the behind-the-scenes of niche fashion magazines. It pays special attention to the symbolic and material cultures, as well as the values and meanings that are shared across magazine producers and their readers. It is a valuable contribution to the study and practice of fashion journalism, with appeal to students and readers of the increasingly popular high-end glossy magazines.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Illustrations
    Preface
    Acknowledgements

    1 Introduction

    2 Between Edge and Elite: Niche Fashion Magazines

    3 Contemporary Niche Fashion Magazines

    4 Dansk Magazine: A Case Study of a Glossy Niche Magazine

    5 'It's Never Good Enough': Cultures of Niche Fashion Magazine Production and Fashion Capital

    6 'Speaking to the Already Converted': Readers, Consumption of Exclusivity and Reproduction of the Codes

    7: 'An Extension Of Yourself': Magazine Possessions, Social Distinction and Consumption as Production

    8 Conclusion: The Significance of Niche Fashion Magazine Cultures

    Appendices
    Bibliography
    Index

    Több