
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 120.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 073 Ft off)
- Kedvezményes ár 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
60 732 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó I.B. Tauris
- Megjelenés dátuma 2017. április 21.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781784531478
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem232 oldal
- Méret 218x148x24 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 16 integrated bw 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Niche fashion magazines speak to a highly fashion literate readership and mix the codes of style magazines, glossy women's magazines and art catalogues. They are often produced and read by people engaged in the business of creating fashion taste. Through this business-to-business practice, the niche magazine genre is powerful in shaping the face of fashion. Based on unique analysis of niche fashion magazines and unprecedented access to the making of the respected Danish niche fashion magazine, DANSK, including interviews with its makers and its readers, this book unveils the behind-the-scenes of niche fashion magazines. It pays special attention to the symbolic and material cultures, as well as the values and meanings that are shared across magazine producers and their readers. It is a valuable contribution to the study and practice of fashion journalism, with appeal to students and readers of the increasingly popular high-end glossy magazines.
TöbbTartalomjegyzék:
List of Illustrations
Preface
Acknowledgements
1 Introduction
2 Between Edge and Elite: Niche Fashion Magazines
3 Contemporary Niche Fashion Magazines
4 Dansk Magazine: A Case Study of a Glossy Niche Magazine
5 'It's Never Good Enough': Cultures of Niche Fashion Magazine Production and Fashion Capital
6 'Speaking to the Already Converted': Readers, Consumption of Exclusivity and Reproduction of the Codes
7: 'An Extension Of Yourself': Magazine Possessions, Social Distinction and Consumption as Production
8 Conclusion: The Significance of Niche Fashion Magazine Cultures
Appendices
Bibliography
Index