
Marketing Tourism Destinations Planning Approach
A Strategic Planning Approach
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 102.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 210 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 892 Ft (44 659 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
52 102 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 1992. március 5.
- ISBN 9780471540670
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x161x21 mm
- Súly 506 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been greater. Modern methods of transportation enable growing numbers of people to travel to almost any area of the world; in the developed world, travel is now regarded as a right, rather than a privilege.
TöbbHosszú leírás:
The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been greater. Modern methods of transportation enable growing numbers of people to travel to almost any area of the world; in the developed world, travel is now regarded as a right, rather than a privilege.
Based on proven marketing principles, Marketing Tourism Destinations defines tourism and its "product" and examines the nature of tourist businesses, with an emphasis on planning for tourism development. Comprehensive, readable chapters discuss such topics as:
Regional goal and strategy formulation
The strategic marketing planning framework
Environment and resource analysis
Target marketing and regional positioning strategy
Regional marketing mix strategy
and more, with cases and examples applicable to different parts of the world.
From its thorough introduction, through each extensively referenced section to the final summary chapter with its valuable recommendations for regional tourism organizations, Marketing Tourism Destinations is an important step forward in the literature of tourism marketing and planning.