Marketing to the New Majority
Strategies for a Diverse World
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.99
-
9 072 Ft (8 640 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 907 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 165 Ft (7 776 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 072 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Palgrave Macmillan
- Megjelenés dátuma 2011. augusztus 11.
- ISBN 9780230111653
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 244x162x23 mm
- Súly 428 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Includes 57 b&w illustrations 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Today, diversity is the default, not the exception. Drawing on interviews with industry leaders and Millward Brown's vast database of consumer research, this book will be a roadmap to the opportunities and challenges of marketing to the new mainstream in a way that feels natural, respectful, and inclusive.
TöbbHosszú leírás:
Today, diversity is the default, not the exception. "Minorities" are already the majority in some of the biggest cities in the United States, and demographers predict that the same will be true of the country as a whole before 2050. Yet companies continue to address the "general market" as a separate audience from ethnic consumers, rather than acknowledging that the new mainstream is itself multicultural. In addition, many who do target multicultural audiences still employ ad strategies that rely heavily on stereotypes and fail to resonate with minority communities. Here, David Burgos and Ola Mobolade look at the changed marketplace revealed in the new 2010 Census data, and show marketers how to develop integrated campaigns that effectively reach these culturally diverse consumer populations. Drawing on interviews with industry leaders and Millward Brown's vast database of consumer research, this book will be a roadmap to the opportunities and challenges of marketing to the new mainstream in a way that feels natural, respectful, and inclusive.
TöbbTartalomjegyzék:
Majority Minority
Diversity within Diversity
Beware the Ethnic Silo Trap
A Brief History
What Companies are Doing Now
To Target or Not to Target
Intelligent Targeting
The Future (Is Now): Embracing the New Majority
The Multicultural Opportunity Abroad