• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Making the News Popular – Mobilizing U.S. News Audiences: Mobilizing U.S. News Audiences

    Making the News Popular – Mobilizing U.S. News Audiences by Nadler, Anthony M;

    Mobilizing U.S. News Audiences

    Sorozatcím: The History of Media and Communication; 164;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 88.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        42 042 Ft (40 040 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 204 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 838 Ft (36 036 Ft + 5% áfa)

    42 042 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MO – University of Illinois Press
    • Megjelenés dátuma 2016. június 15.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780252040146
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 234x185x18 mm
    • Súly 470 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 table
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The professional judgment of gatekeepers defined the American news agenda for decades. Making the News Popular examines how subsequent events brought on a post-professional period that opened the door for imagining that consumer preferences should drive news production--and unleashed both crisis and opportunity on journalistic institutions.

    Anthony Nadler charts a paradigm shift, from market research's reach into the editorial suite in the 1970s through contemporary experiments in collaborative filtering and social news sites like Reddit and Digg. As Nadler shows, the transition was and is a rocky one. It also goes back much further than many experts suppose. Idealized visions of demand-driven news face obstacles with each iteration. Furthermore, the post-professional philosophy fails to recognize how organizations mobilize interest in news and public life. Nadler argues that this civic function of news organizations has been neglected in debates on the future of journalism. Only with a critical grasp of news outlets' role in stirring broad interest in democratic life, he says, might journalism's digital crisis push us toward building a more robust and democratic news media.

    Wide-ranging and original, Making the News Popular offers a critical examination of an important, and still evolving, media phenomenon.

    Több