• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Made Up: How the Beauty Industry Manipulates Consumers, Preys on Women's Insecurities, and Promotes Unattainable Beauty Standards

    Made Up by Laham, Martha;

    How the Beauty Industry Manipulates Consumers, Preys on Women's Insecurities, and Promotes Unattainable Beauty Standards

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 17.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 594 Ft (8 185 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 719 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 875 Ft (6 548 Ft + 5% áfa)

    8 594 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    "

    Made Up exposes the multibillion-dollar beauty industry that promotes unrealistic beauty standards through a market basket of advertising tricks, techniques, and technologies.

    Cosmetics magnate Charles Revson, a founder of Revlon, was quoted as saying, ""In the factory, we make cosmetics. In the store, we sell hope."" This pioneering entrepreneur, who built an empire on the foundation of nail polish, captured the unvarnished truth about the beauty business in a single metaphor: hope in a jar.



    Made Up: How the Beauty Industry Manipulates Consumers, Preys on Women's Insecurities, and Promotes Unattainable Beauty Standards is a thorough examination of innovative, and often controversial, advertising practices used by beauty companies to persuade consumers, mainly women, to buy discretionary goods like cosmetics and scents. These approaches are clearly working: the average American woman will spend around $300,000 on facial products alone during her lifetime.



    This revealing book traces the evolution of the global beauty industry, discovers what makes beauty consumers tick, explores the persistence and pervasiveness of the feminine beauty ideal, and investigates the myth-making power of beauty advertising. It also examines stereotypical portrayals of women in beauty ads, looks at celebrity beauty endorsements, and dissects the ""looks industry.""



    Made Upuncovers the reality behind an Elysian world of fantasy and romance created by beauty brands that won't tell women the truth about beauty.

    "

    Több