Localization and Quality Assessment of Project-Based Learning in China
Sorozatcím: Curriculum Reform and School Innovation in China;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 5 857 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 954 Ft (40 909 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Educational Science Publishing House
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 18.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819674619
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem210 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 210 p. 9 illus., 2 illus. in color. Illustrations, black & white 696
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book provides a systematic assessment of the quality of Project-Based Learning (PBL) and proposes a diagnostic criteria framework for evaluating project design and implementation. It identifies key characteristics that vary as a result of differentiation. The book offers a feasible framework for implementing competency-based teaching on an international scale, drawing from our long-term exploration in China to address shortcomings in Chinese education. Furthermore, it delineates the boundaries and limitations of project-based design, facilitating professional learning in its implementation. Educational practitioners will gain multidimensional perspectives to develop their capacities and critically reflect on PBL’s impact on students' learning processes.
" TöbbTartalomjegyzék:
"
1. Problem Posing and Conceptualization.- 2. Quality of Project Design: Research Foundation and Theoretical Construct.- 3. Quality of Teachers’ Support: Research Foundations and Theoretical Construct.- 4. Quality of Student Learning: Research Foundations and Theoretical Construct.- 5. Constructing and Confirming Quality Indicator Framework.
" Több