• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Localization and Quality Assessment of Project-Based Learning in China

    Localization and Quality Assessment of Project-Based Learning in China by Xia, Xuemei; Jiang, Zifan; Yi, Wanlan; Busby, Katherine;

    Sorozatcím: Curriculum Reform and School Innovation in China;

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 117.69
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 5 857 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 954 Ft (40 909 Ft + 5% áfa)

    48 811 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Educational Science Publishing House
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 18.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789819674619
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem210 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 210 p. 9 illus., 2 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 696

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book provides a systematic assessment of the quality of Project-Based Learning (PBL) and proposes a diagnostic criteria framework for evaluating project design and implementation. It identifies key characteristics that vary as a result of differentiation. The book offers a feasible framework for implementing competency-based teaching on an international scale, drawing from our long-term exploration in China to address shortcomings in Chinese education. Furthermore, it delineates the boundaries and limitations of project-based design, facilitating professional learning in its implementation. Educational practitioners will gain multidimensional perspectives to develop their capacities and critically reflect on PBL’s impact on students' learning processes.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    1. Problem Posing and Conceptualization.- 2. Quality of Project Design: Research Foundation and Theoretical Construct.- 3. Quality of Teachers’ Support: Research Foundations and Theoretical Construct.- 4. Quality of Student Learning: Research Foundations and Theoretical Construct.- 5. Constructing and Confirming Quality Indicator Framework.

    "

    Több