
Life, Work and Learning
Practice in postmodernity
Sorozatcím: Routledge International Studies in the Philosophy of Education; 14;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 183 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 732 Ft (57 840 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 915 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2001. november 15.
- ISBN 9780415161893
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem222 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 430 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book examines the subject of adult education with a holistic approach, covering topics such as education vs training, professional practice in adult and vocational education, and experience, self direction and reflection.
TöbbHosszú leírás:
In both paid and unpaid work contexts adults learn powerfully from their experiences. In this book, the authors argue that this should be the basis for a new perception of what is truly educational in life. Drawing on the works of Aristotle, Wittgenstein and Russell, along with contemporary conceptual work, they use both philosophical argument and empirical example to establish their view.
This work will be of essential interest to philosophers of education and educational theorists worldwide. It will also interest teachers, trainers, facilitators, and all those with an interest in adult and vocational education.
'It remains ... a strength of this text that it has provoked me to write a review of this length and engagement.' - Studies in the Education of Adults, Richard Edwards
Tartalomjegyzék:
Part 1 Describing the richness of practice; Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Know how; Chapter 3 Practical judgement; Chapter 4 Policies and context; Part 2 Theorising practice; Chapter 5 Introduction; Chapter 6 Practice at work and informal learning; Chapter 7 Holism/organicism; Chapter 8 Conceptualising practice in postmodernity; Chapter 9 Know how and judgement in postmodernity;
Több