Learning C# by Programming Games
- 
          
          
20% KEDVEZMÉNY?
 - A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
 - Kiadói listaár EUR 53.49
 - 
          
            22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
 - Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
 - Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
 
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
 - Kiadó Springer Berlin Heidelberg
 - Megjelenés dátuma 2019. december 4.
 - Kötetek száma 1 pieces, Book
 - ISBN 9783662592519
 - Kötéstípus Keménykötés
 - Terjedelem512 oldal
 - Méret 254x178 mm
 - Súly 1219 g
 - Nyelv angol
 - Illusztrációk XXVI, 512 p. 66 illus., 34 illus. in color. Illustrations, black & white 17
 
Kategóriák
Hosszú leírás:
Tartalomjegyzék:
1 Building Your First Game Application.- 2 What Is Programming?.- 3 Game Programming Basics.- 4 Creating a Game World.- 5 Showing what the Player is Doing.- 6 Reacting to Player Input.- 7 Basic Game Objects.- 8 Communication and Interaction Between Objects.- 9 A Limited Number of Lives.- 10 Organizing Game Objects.- 11 Finishing the Game.- 12 Dealing with Different Screen Sizes.- 13 Arrays and Collections.- 14 Game Objects in a Structure.- 15 Gameplay Programming.- 16 Finishing the Game.- 17 Better Game State Management.- 18 User Interfaces and Menus.- 19 Loading Levels from Files.- 20 Gameplay Programming.- 21 Finishing the Game.- 22 Creating the Main Game Structure.- 23 Animated Game Objects.- 24 Game Physics.- 25 Intelligent Enemies.- 26 Finishing the Game.
Több