Investigating Foreign Language Anxiety
Lessons for Research into Individual Differences
Sorozatcím: Second Language Learning and Teaching;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. április 24.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031558436
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem162 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk IX, 162 p. 17 illus., 9 illus. in color. Illustrations, black & white 548
Kategóriák
Hosszú leírás:
The introduction and a theoretical summary of language anxiety research (Chapter 1) are followed by four chapters: Chapter 2 presents a meta-analysis of the widely used Foreign Language Classroom Anxiety Scale’s (Horwitz, et al., 1986) factorial structure; Chapter 3 reports on a validation study of the Hungarian version of MacIntyre and Gardner’s (1994) Input, Process, and Output Anxiety Scales; Chapter 4 presents the development of a skills-based anxiety questionnaire through a three-phased study consisting of an exploratory qualitative phase as well as two quantitative phases using Rasch analysis; and Chapter 5 focuses on empirical approaches available for tapping into the dynamic change of this emotion, including the idiodynamic method and quantitative analyses such as latent growth curve modeling and dynamic cluster analysis.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction.- 2. Theorization of foreign language anxiety.- 3. A meta-analysis of research using the Foreign Language Classroom Anxiety Scale (FLCAS) (Horwitz et al., 1986).- 4. Validating the Hungarian Input-Process-Output Anxiety questionnaire.- 5. Skills related language anxiety – Scale development.- 6. Complex Dynamic Systems Theory perspective on language anxiety.-7. Conclusion.