• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Interactive Sound and Music: Beyond Pressing Play

    Interactive Sound and Music by Harrison, Lucy Ann;

    Beyond Pressing Play

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 832 Ft off)
      • Discounted price 61 491 Ft (58 563 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Interactive Sound and Music: Beyond Pressing Play provides an accessible exploration into the aesthetics of interactive audio, using examples from video games, experimental music, and participatory theatre and sound installations.

    Több

    Hosszú leírás:

    Interactive Sound and Music: Beyond Pressing Play provides an accessible exploration into the aesthetics of interactive audio, using examples from video games, experimental music, and participatory theatre and sound installations. Offering a practitioner?s perspective, the book places interactive sound and music within a broader aesthetic context relating to key texts and discussion within musicology and wider art practices. Each chapter takes the reader through a key debate surrounding interactive sound and music, such as:



    • Is it actually interactive and does it actually matter?

    • How do audience expectations change in an interactive space?

    • How do you compose for multiple possibilities?

    • Is interactive sound and music ever finished?

    • Where now for interactive sound and music?


    Supported by a series of questions at the end of each chapter that can be used as a focus for seminar or reading group activities, this is an ideal textbook for students on audio engineering, music technology, and game audio courses, as well as an essential guide for anyone interested in interactive sound and music.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Is it actually interactive and does it actually matter?  2. How do audience expectations change in an interactive space?  3. How do you compose for multiple possibilities?  4. More than novelty: How can you make interaction a meaningful part of the work?  5. Is interactive sound and music ever finished?  6. Can we create an artefact of a piece of interactive audio?  7. Where now for interactive sound and music?

    Több