
Interaction and Player Research in Game Development
4th International Workshop, WIPlay 2025, Belo Horizonte, Brazil, September 8, 2025, Proceedings
Sorozatcím: Communications in Computer and Information Science; 2623;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 80.24
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 4 064 Ft off)
- Kedvezményes ár 29 805 Ft (28 385 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
33 869 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783032014252
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem201 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk X, 201 p. 32 illus., 25 illus. in color. 698
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book constitutes the proceedings of the 4th International Workshop on Interaction and Player Research in Game Development, WIPlay 2025, which took place in Belo Horizonte, Brazil, in September 2025.
The 10 full papers and 2 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 15 submissions. They were organized in topical sections as follows: Socially Conscious and inclusive game design; ethical game design and responsible gaming; and practical methods and frameworks for game design and evaluation.
TöbbTartalomjegyzék:
._Socially Conscious and Inclusive Game Design.
._Lost Memories: Developing an Accessible Game for Visually Impaired Players.
._Revisiting and Reframing Play: Towards Incorporating Representation and Diversity in Contemporary Game Design.
._Sounds in game design and evaluation for autistic people: a literature review.
._A hybrid board game with Augmented Reality to assist in Chemistry teaching to deaf or hard of hearing students.
._Mnema: Bridging Research and Art to Combat Gender Inequity in the Gaming Sector.
._Ethical Game Design and Responsible Gaming.
._From Understanding to Intervention: Towards an Agenda for Countering Dark Patterns in Games.
._What Risks and Opportunities Games Bring to Children? A Consultation on Platform Regulation.
._Operationalizing Radiant Patterns: A Refined Definition and Pattern Structure to Mitigate Deceptive Game Design.
._Practical Methods and Frameworks for Game Design and Evaluation.
._A Non-Functional Requirements Catalog of Aesthetics for Digital Games.
._
._Experience Report on Using HybridGamePX.
._Player Experience with New Mechanics: A Mixed-Methods Study of Motivation, Emotion, and Engagement.