
Intellectual Property Branding in the Developing World
A New Approach to Non-Technological Innovations
Sorozatcím: Routledge Research in Intellectual Property;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Kedvezményes ár 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2019. május 15.
- ISBN 9781138298965
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 340 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues and will provide both context and guidance to policymakers from the developing world through the success stories. This book will serve as a useful scientific material that will provide an invaluable resource.
TöbbHosszú leírás:
Intellectual Property Branding in the Developing World identifies success stories in the areas of intellectual property (IP) and branding for non-technological innovation in the developing world. The author examines the relationship between IP, branding and innovation to demonstrate that innovation, in general, and non-technological innovation, in particular, must go hand in hand with branding. Branding of non-technological innovations should be a good strategic tool to be used by countries in the developing world mainly in the areas where they have competitive advantages.?
This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues, providing context and guidance to policymakers from the developing world. It is also relevant to researchers and students in the fields of intellectual property law, commercial law, international law, management, and innovation.
TöbbTartalomjegyzék:
1: General Introduction; 2: Chapter 1: Conceptual Framework; 3: Chapter 2: Intellectual Property Trends in the Developing World from 2011 to 2016 Based on Income Status; 4: Chapter 3: Non-Technological Innovations and Intellectual Property in the Developing World; 5: Chapter 4: Branding of Local Products in Diverse Industries in the Developing World; 6: Chapter 5: Branding Innovations in the Developing World; 7: Chapter 6: General Conclusion
Több